2010年3月12日 星期五

12/3 我的電腦又復活了 + 呀芝的近況...

電腦呀電腦~ 你又復活了耶~ 今次唔好再咁容易病倒啦!! 知道嗎??
可能太耐無用電腦啦... 感覺很生疏... 打字的位置都亂晒...
只用了1小時... 對眼就好覺得好累... 好想休息...
但這1小時... 我只用來check e-mail... blog都未update... 點可以訓呢?! hahaa~
所以... 我要努力!! 我要堅持!! 我要向上!! (太耐無用電腦... 呀芝已經傻左...)

近排... 呀芝經常失眠... 訓得唔好... 仲成日發惡夢添...
仲要恐怖到叫出黎個隻... 媽媽也被我嚇壞了...
唉...... 我唔想迫自己入牆角呀!! 我知道只差幾步就到呀啦......
所以盡量唔去諗, 順其自然吧......
個天唔會咁對我既?! 行到盡頭一定彎轉的!!

沒有留言: