2010年3月17日 星期三

17/3 < 生日篇 ~ 老豆媽咪 >

<生日篇 ~ 老豆媽咪> ... 後補 ...
今年的生日... 媽咪十分豪爽!!! hahaa~
說要請我外出dinner + 送生日禮物給我!!
咁豪氣?! 發生什麼事呵????? (呀芝好驚囉...)
連老豆也說 : "你媽咪好少咁豪... 當然食盡佢啦~ 機會很難得!! hahaa~"
於是便和媽咪到新都城行街街...媽咪問我想食咩...
呀芝打算幫媽咪慳$$... 所以說食粥!!
點知媽咪提議去食pizza hut... 不用跟我客氣!!
2個人食pizza hut, 邊食得晒呀?!在力勸之下... 去了food court...
三文魚炒飯 + 壽司

之後開始行街街lu...老豆送的... 是外套 + boots~

媽咪送的... 是連身裙~

唔想媽咪用太多$$, 所以自己買了playboy袋!!

hahaa~ 我終於買到個袋啦... 仲有8折添呀!! hehee~

沒有留言: