2010年3月28日 星期日

28/3 生日篇 ~ 小學同學

<生日篇 ~ 小學同學>
我地今次到奧海城dinner...

皆因呀芝說了一句 "想食蘿白絲蘇餅..." hahaa~
謝謝你們呵... thanks~ 要到咁遠食飯... love u all...
由於呀芝剛睇完醫生... 醫生說我太瘦了... 要增肥...
所以cat不斷叫我食快d... 而jay就不斷夾野落我個碗度...
辛苦晒... wahaa~ 全程我都是食... 不斷咁食... 好飽呵...
這是catcat送給我的生日禮物 ~ 熊貓喇叭!!

好野!! 有新喇叭用~ hahaa~ thanks~ 好鐘意呵!!

沒有留言: