2010年5月29日 星期六

29/5 個shape靚到呢~ 連我係女仔... 都好想摸下呵!!

就係朋友lee句說話 ---> "個shape靚到呢~~ 連我係女仔... 都好想摸下呵!!"
搞到呀芝忍唔住買左2個bra...

今次介紹的是莎娜美功能內衣...

其實這品牌一直都有聽聞, 但就不知道原來是功能內衣呢...
初時也擔心會不會太貴的... 但原來跟一般大牌子的差不多...
價錢多是$2XX-3XX左右... 就能改善個sharp?!
呀芝一定唔會放過lee個機會!! hahaa~
唔貴, 舒適, 又健康的就能達到纖體矯形的效果... 一定有d唔同既...
2旁的剪裁較高 : 能改善腋窩多餘的肉/byebye肉

背部扣位比較闊 : 能改善背肌厚的問題

如一個bra的壽命大約是6個月...
布料的質地比較好, 夠力承托胸部...
應如何正確地著bra, 清洗bra...
還有很多很多的... 不能盡談呵...
如有興趣可以到 http://www.satami.com.hk/ 看看呵~
分店也很多 : TST, MK, CWB... etc.

輪到最緊張的時刻啦!! 親自試身~
wah~ wah~ wah~ 一穿上身已經見到好大分別啦!!
呀芝從未見過自己咁... 勁既效果呀!! hahaa~
(如果有男士們看到, 真是不好意思呢... 呀芝實在諗唔到其他形容詞了...)
穿起來很舒服呵, 不會有頂住頂住的感覺, 更加不會伸一伸高手就會走位~
最後, 呀芝和朋友共買了6個bar... 更做了VIP... 以後購買有折添喎!!
而且細心的職員給了我們一本書仔呢...

詳細講解了莎娜美的功能內衣, 清洗, Q & A, 保養運動... 等等~
Q : 穿著功能內衣要多久才有效果?
A : 穿著功能內衣後會即刻看得出身形有所改善, 大部份女士於3-6個月內,
會察覺到身型有明顯的改善.
呀芝已經穿著2個星期了, 這段日子真係信心都大d呀!! hahaa~
終於可以起挺胸膛做人啦~~ wahaa~~

P.S. 今期的Fashion & Beauty流行新姿都有介紹呵...

還有張$50 coupon添...

沒有留言: