2010年6月5日 星期六

5/6 我的新寵兒... 寶貝內的寶貝!!

登~ 登~ 登~ 登~ wtc more送的小女孩化妝袋!!

這個圖案真的很有感覺耶... 呀芝好鐘意呵...
原本係中茶柸呀~ 後來同sis交換了...
我有茶柸, 但想要化妝袋 ; sis有化妝袋, 但想要茶柸~
anyway, 要再次謝謝wtc more~
hahaa~ 我仲帶埋小女孩化妝袋去旅行添!!
回港後就成為我手袋中必備一物啦...

入面除左放基本的hand cream, 潤唇膏, 噴藥之外...

還有其他寶貝呵!! 先黎女孩子出街必備的playboy鏡...

真的很美呵~ 是聖誕禮物來的... o岩晒呀芝的心水呀~ hehee~

再來最愛的clinique保水cream~

這cream也是呀芝推介之一黎呵...
在我的化妝袋內怎可缺少的呢?!
如想知道有幾咁吸引... 可以到看看17/2的文章呵~

當然還有新買的Anissa Da Vinci唇彩啦!!

hahaa~ 呀芝終於買左有自己名字Vinci的唇彩啦~
更加是傑傑陪我到台灣購買的... 其實香港都有得買...
但感覺上, 在旅行時買會開心d呢... hehee~
如果想知道更多有關vinci led燈唇彩, 可以看看2/6的文章呵... thanks~

謝謝觀賞呀芝的新寵兒... hehee~

沒有留言: