2009年11月6日 星期五

6/11 我的原動力......

6 / 11
近日參加了BE的BECE活動... BE Certified Blogger~
先要謝謝BE令我回想起一件事呢... thanks~ ^.^

*** 點解我會keep住寫blog既?! ***
睇番xange... 原來我已經寫左4年blog呀啦~
還記得當時我仲係個電腦白痴... 連開xange a/c都唔識...
要bf幫我開... 仲係咁教我點整d code...
而家先會無咁電腦白痴喳~ hahaa~ ^o^"
開頭寫blog... 是為左讓朋友知道我的存在...
因為每人都有自己既生活... 朋友, 未必可以時時見面...
但又有好多事想同朋友分享, 想他們知道, 所以就開始寫blog啦~
而且由細到大我總是讓人最擔心的一個呢... ~.~"
無論是父母, 朋友, 契哥妹, 同學, 同事...
所以每日寫blog可以讓他們知道更多我的事, 放心一些呢~
而且我所寫的內容主要是以開心為主, 如果心情不好, 就會唔寫~
如果朋友們見我幾日無update就知道發生咩事的了~

沒有留言: