2010年9月6日 星期一

6/9 塘福camp with darling傑傑... ^3^

好似好耐都無二人世界啦...
興幸傑傑8月份的孖days去得成塘福camp!! kakaa~

塘福, 我已經好多年無去過啦, 對上個次好似係4年前...
估唔到而家塘福的渡假屋會比南Y島的貴呢...
好彩我地都租的都算不錯...

整齊乾淨最緊要!!

始終周圍看不見太多車感覺上會舒服d的呢...


幸好我們早有準備!! kakaa~ 零食和drink...

粟米粒真是小得可憐...

kakaa~ 今次主要節目 --- swimming!!
大家是不是很驚訝/O晒咀呢?!
呀芝一向都唔識唔鐘意swimming arma, 無啦啦咁起勁既~
皆因... 我買左個水泡呀~ kakaa~

當然要下水禮啦... 加上游完可以即刻回渡假屋沖涼...
真係一大樂事耶~ hehee~

晚上我地到碼頭那邊dinner添...
點知... dinner完下大雨... 仍然繼續去買六合彩!! kakaa~
返到渡假屋... 我們的樣子... 濕晒...
但很浪漫耶... 人地雨中漫步... 我地就雨中急步... kakaa~

那天還是紅雨呢...

雨停後... 我們到天台影夜景...
請留意黑白照的那張... 是流星嗎???????????

還有煙花again...

呀芝最鐘意玩煙花呀啦~ hehee~

第二天... lunch完... 我們就到大佛行行...
感覺好新鮮呵... 呀芝第一次去呵...
大佛 :

這個指示牌好得意呀, 是表示跟美國, 非洲... 的距離呀~



市集 :


像是許願樹的地方...

呀芝扮小和尚, 感覺如何? kakaa~


我們的自拍照... 謝謝傑傑陪我傻~ hehee~

最後, 傑傑送我的... 花花手鏈...

更是他親自挑選的呢... hehee~

沒有留言: